Varnar känsliga läsare

Jag är i chock och äcklad!? Sitter och kollar på Generation Fett som går på tv3 just nu och jaa, jag blir faktiskt riktigt äcklad. Nu pratar jag inte om storleken på dessa kvinnor utan vad en utav kvinnorna arbeter med, squashing kallades det. Jag har aldrig hört talas om det förrens nu. Det går ut på att en gigantisk (kankse dumt ordval?) kvinna sitter på killar, och jag vill påpeka att denna kvinna vägde 250kg. (!!!!) Ingenting direkt sexuellt, som jag förstog det, båda två har kläder på sig och det är ingenting som visas. Jag missade dock början så jag är inte 100% säker på om dessa män njöt av att hon mosade eller vad det var som gjorde att de vill ställa upp på något sånt. Anyway, det var bara ena saker hon tjänade pengr på. Det andra var att låta män bjuda henne på massa onyttigheter såsom fet mat, godis, snacks osv och de njöt av att mata henne med alla dessa godsaker och sedan när hon blev mätt (måste tagit ett tag?...) gillade alla att massera hennes proppmätta mage.

Är detta inte helt sjukt äckligt och märkligt? Och man undrar ju verkligen vilka dessa män är som njuter av detta spektakel. Vart är världen påväg?

(Jag menar ingenting dumt mot övervikten eller så, om något utav det jag skev verkade så.Det jag hakade upp mig på var hur någon kan tillfredställas av att mosas eller mata någon på det sättet.)


Jag tror jag ångrar lite av vad jag sa, det verkar som att killarna gillar att bli mosade  på något sätt känner sig underlägsna.. Så jo det spelar visst lite på sex också. Usch.. Prova inte detta hemma. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0