Smekmånaden

Smekmånaden började precis på 4:an och det är en riktigt charmig film, så den ska få stå rullandes medan jag fortsätter att vika, kasta och sortera mina kläder. Äntligen är jag igång men fytusan vad tråkigt det är.. Funderar på att få över min man hit och mysa lite istället, det är mycket roligare. :D

Och inte kom h&m sakerna idag heller, vart sitter felet? Nya nummret av cosmopolitan kom i alla fall så den ska jag också hinna avnjuta idag!

Tänkte att ni kunde få ta del av bloggar som jag följer oftast varje dag;
(Jag  kikar också in på lite andra bloggar då&då, men dessa gillar jag mest.)

Natacha Peyre - improveme.se/natacha
Isabella Löwengrip - blondinbella.se
Kenza Zouiten - kenzas.se
Stina Lee - Stinalee.se
Lisa - lisaplace.devote.se
Helén Lindgren - blogg.nattstad.se/helenL

Har man en gång hamnat i träsket att följa vissa speciellt bloggar är det svårt att komma ut det. ^^


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0