Skön kväll framför mig.

Ikväll ska jag ta hand om mig själv massa och mycket! Ska tappa upp ett hetthett bubbelbad, färga håret därefter hårmask, annsiktsmask, ljus & babyoil. (den är så bra :D) Men innan det måste jag pallra mig ner till affären och posta lite brev.. Men lite luft skadar ju aldrig. Denna kväll skulle bli dubbelt så bra och mysigt om David var med, men eftersom båda är krassliga så blir det inte så mycket med det.. Baaaa.. Men kankse kan försöka få med honom på trippen ner till Falken, den som lever får se!

Jahapp, då var Smallville säsong 3 slut.. Vad gör man nu när man är sjuk? Jo man lånar nästa säsong av Andreas! (Om det går för sig:D) Vilken tur att det finns så snälla människor i Vintrosa! Haha.

So long my friends!




Americas funniest home videos är verkligen inte roligt? Jag ser nästan inget roligt i det programet om jag ska vara ärligt.. Bara en liten instickare sådära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0