Såklart man stället upp!

Oj vad mycket bra program/filmer det går på tv nu, min tv visade från klockan 21.00-21.30 något raceprogram som jag egentligen inte allt gillar, men ibland måste man ju ställa upp för våran Micke P! Nu rullar Made in Sweden som verkligen är ett program i min smak, dock lite för mycket som är uppgjort tycker jag allt men bra tidsfördriv och ganska underhållande.

Imorgon ska jag förövrigt tillbaka till läkaren, wish me luck! Jag mår endå mycket bättre, dock går inte febern ner.. Så fort jag rör mig är den uppe på 38,5 igen, struuuuuuuuul. Ska kika klart på programet nu sedan hoppa in i duschen igen, ha en trevlig kväll :)





Baradu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0