Pingpongförhållande

Jag tror det var så Davids mamma sa när hon pratade om oss. Haha.
Alltså, ena är sjuk - smittar den andra- frisk - sjuk - smitta - sjuk - frisk - sjuk osv.
Så nu behövde knappt börja sakna honom för han är nämnligen redan är påväg hem nu idag, dock sjuk. Eftersom att båda käkar pencillin så spenderas kvällen hemma i sängen, skönt att inte ligga ensam och tycka synd om sig själv en fredagskväll som denna. ^^ Ska tvinga honom att se på Let's Dance också.. Kan tänka mig att välidigt många fler ungdommar/vuxna (vilken kategori är jag i?!) kommer kika ikväll (nu när blondinbella är med), jagmenar vilken tjej följer inte hennes blogg varje dag? ;) Nejmen skämtosido, jag gillar programet! Hatade dock isprogramet, vilken flopp!


Nu ska jag och mammsen dricka kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0