Önsketänkande!

När man inte har ork till att göra så mycket mer än bara ligga och häva i sig alvedon och näsdroppar blir det lätt att man ligger och funderar över livet, ex. över vad man vill göra/bli/hålla på med framöver som vuxen. Det är så mycket olika yrken som snurrar i huvudet på mig, jag har några som jag skulle tänka mig. Dock är det väldiga önsketankar;

- Jobba på en tidning, eller vadå jobba? Chef för en egen nystartad tidning^^
- Polis, har jag velat bli sen jag var superliten,dock sjukt svårt att komma in
- Inredare, av något slag
- Författare, vore hur coolt som helst -om man nu hade den fantasin som behövs
- Stå på en musikalscen i London, har & kommer alltid vara en dröm
- Mäklare, tror det skulle passa mig faktiskt. Tåls verkligen att tänka på!
- Frisör, ja det går ju i släkten. ;)

..Som ni ser är det en galen blandning av olika yrken.. Men som sagt dessa är inte några genomtänkta val alls, bara saker jag skulle tycka vara roligt att jobba med!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0