Old times

Kan inte sova, det går bara inte.. Så jag håller på å kika igenom min bilddagbok,
haha man hittar så roliga bilder för 2-3 år sedan. Här har ni några godbitar;


-07
"Jag och Malin på fest i utlandet ...Eller på en toalett på norr."
 Haha, vad små vi är!

-07
"Kom nyss in från en nattpromenad med den här snällisgrannisen :]
Han hade med fika och hela köret. (:"
Hur gullig är han inte. ^^ Jag kommer tillochmed ihåg den promenaden.
Haha, det var verkligen David i ett nötskal:
(Han har båda bullarna i påsen sedan råkar han tappa ena)
-Ojj.. Jag råkade visst tappa din bulle, men du kan ju få smaka lite av min"
Haha, såklart att det var min som for i backen. ;)


Äh, ni får se fler i morgon för det är så struligt att ladda upp bilder just nu.
Godnatt nu då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ^^

2009-01-16 @ 11:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0