Now we talking old, young?

Kollade igenom mitt fotoalbum, haha hittade lite söta bilder;


Jag var en sömntuta redan då!


Jag har varit riktigt ljushårig! Mygoddd


Titta vilken sötunge jag hittade här!
 MalinBjörk, för er som inte ser ;)


Här kommer en till gullrumpa! Diggar frillan Anna Nilsson! ;)


Hahah, Jag och Björken!
Jag kommer ihåg när vi låg där och målade,
vi snodde även socker.



Fröken Nilsson och jag


Det här var den bästa julklappen någonsin, var övelycklig!


Bröllopsdags!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej är du sjuuuuuk!!!?? jag lekte också med en sån där barbiebil när jag var liten:D:D:D:D den fick mig att bli den jag är idag:D

2009-01-21 @ 21:56:22
Postat av: Michaela

Haha,bästa julklappen ever! Sen gillas det också om man skriver vem man är ;D

2009-01-21 @ 23:06:50
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/
Postat av: annis

haha, jag älskar puffärmsmodet som verkar ha varit poppis under de där åren ;)

2009-01-22 @ 13:10:50
Postat av: björkis

haha shit va kul o kolla :D så häftigt att vi håller ihop än;) haha fanva sexiga vi va, som nu med andra ord:D

2009-01-22 @ 16:11:54
Postat av: Michaela

Haha,ja verkligen. Så söta :D & attvi inte tröttnat på varadnra är ju ett under! ;)

2009-01-22 @ 18:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0