mysmysmys

Gårdagenskväll spenderade jag med David, började med att käka på Jensens och det var supergod mat! Avslutade middagen med deras underbara glassbuffé & kaffe, mums! ;) Fortsatte sedan kvällen med ett bio besök, vi såg den nya Wallander filmen och jag tycker absolut att den är sevärd, så det var alltså ett bra beslut av mig :D Avslutade kvällen hemma hos mig med massa mys, ♥

Idag fick jag höra jordens bästa nyhet, nästa söndag kommer de börja sända de nya Beckfilmerna. DET ÄR NIO STYCKEN! Så från och med nästa söndag kommer det vara den bästa veckodagen! ;)

Dags att hoppa in i duschen mina vänner! Sen hoppas jag på en tripp till Marieberg för lite bra inköp..

Over 'n' out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0