Mysigt med tjejerna!

Ja ni.. Gårdagen var jättetrevlig, kvällen började hemma hos Anna med tjejerna. (Jag, Malin, Malin, Maria, Sofie, Britta & Miriam) Det blev lite plockmat och bubbel när vi kom dit och sedan var det 3-rätters som gällde och en drös med alkohol. Det blev mycket prat, flabb, gapskratt, avslöjande osv, men det är väl det vi tjejer är bäst på? :D Sen blev det en liten vända på stan, men det var absolut sista gången. Tycker det är väldigt onödigt att ta sig upp på stan när medelåldern ligger på ungefär 14. Men jag hade en rolig kväll med bra tjejer! Thanks girls.

Idag har jag haft en riktigt bakisdag. (Även om jag inte är väldigt bakis) Men har legat i sängen hela dagen och kollat på film efter film, hur skönt är det inte med sånna dagar? Kankse dags att hoppa in i duschen? Haha.

Ha en trevlig kväll mina vänner!


Puss-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0