Michaela smider planer

När jag flyttar hemifrån vet jag precis vad jag vill ha, en hund. Visst jag vet hur jobbigt det är med en hund att den måste ha mycket stimulation osv osv, men jag har en plan. I veckorna är det promenader som behövs och sure, ut och promenera 3 gånger om dagen är väl jätte bra och med en hund kan man inte skippat! Vissa helger eller eventuella semestrar eller saker så är det bara att åka på besök här i vintrosa och låta hunden spendera sin tid tillsammans med våran stora hund, hör nu hur bra det låter? :D Jag vet till och med vilken hund jag skulle vilja ha en Bichon Frise, de är så söta och de ser verkligen ut som de där små plasthundarna som gick på baterier som man hade när man var liten! Haha, gullgull.

   
Hur sjukt söta är dem inte? :D


Kommentarer
Postat av: David

VÄNTA några år med hunden!!!:D

2009-01-15 @ 14:35:13
Postat av: Michaela

Joo,jagvet! Ska inte bli med hund än :D



2009-01-15 @ 14:43:38
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0