Marknad, mässa?...

I onsdags träffade jag Malin, Malin(niärbäst(L)), Joline och hennes vän, efter jobbet. Det var Hindersmässan som stog på schemat, dock blev det inte så mycket kikandes utan vi fastnade på ett fik och satt och pratade och åt.. Supermysigt! Köpte jeansjackan från Gina iaf, så nu börjar min garebrob sakta men säkert bli fylld till våren. :) I alla fall så tänkte jag ta igen det jag missat av marknaden i morgon. Jagmenar man måste ju i alla fall köpa strumpor, eller? :D Haha.. Sen har jag även sett ett par skitcoola skor som ska testas! Anyway, duschen nu mina vänner.

Ha en jättebra kväll.
Puss



jagharenhemlis.
;)

Kommentarer
Postat av: maria

vad har du nu för hemlis?;)

2009-01-30 @ 23:34:41
URL: http://mariafernstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0