Ice age 2

Sitter just nu och kikar på Ice age 2, som går påtv1000, och den är ju för jäkla rolig! Haha, älskar 1:an men denna är nog nästan lika bra. Jag brukar alltid föredra filmerna med engelskt tal men just dessa filmer vill jag ha dubbat till svenska,(såklart?!) Älskar Robert Gustavsson som Sid, den gängliga lilla krabaten som läspar. Haha han gör den rollen så sjukt rolig, men ikväll får den engelska versionen duga. ..Nu börjar jag också undra om den engelska mammutens röst är han i scrubs (huvudrollen med mörk hår,nivet?) hm...

Anyway nu är allt i sin ordning igen, familjen är alltså på plats och jag har intagit min plats i sängen för att kolla på allt bra som går på tv ikväll! :D Sen hoppas jag också på att få sällskap av David så är kvällen perfekt. =) Känner att det inte händer speciellt mycket i mitt liv just nu, kankse för att jag inte gör något pga sjukdom och tröttheten som kommer med. Blä.. Men det blir andra bullar för nästa helg har jag allt tänkt att hitta på något roligt, en utgång skulle faktiskt inte sitta fel, sjukt länge sen. :)

Ha en trevlig kväll,pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0