Hello darlings!

Mitt lov (har man lov när man jobbar? Semester?) kunde nog inte sluta på bättre sätt. :) Igår kväll  blev det bio med älsklingen, dock valde han världens sämsta film. Body of lies tror jag att den hette.. Man förstog verkligen inte ett skit under hela filmen. Bläh.. "Det är mycket kärlek i den här filmen också!" Hah, somom. Kärlek i ungefär 5 minuter resten var endast skjuta, åka bil i öknen, skjuta, döda, torterad USCH? Men det var endå mysigt att gå på bio :) Avslutade kvällen hemma hos mig & tv tittande. yeaahh.. ;D

Denna dag har bestått av sängen och film. Vaknade upp runt 12, men gick upp för en timma sen ungefär. Men i morgon börjar man ju jobba igen så idag får man faktiskt göra ingenting.

Har på Smallville nu.. Det är verkligen hur bra som helst. Men nu måste jag faktiskt slita mig och ta något att äta, kankse dags nu?! Hörs senare om ni har tur. ;) Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0