Going crazy

Mitt liv traskar på i sin egna, långsamma, lilla takt, och jag är så trött på det.. Vill ha förändring, något helt nytt. Jag funderar om och om igen på att flytta till en egen liten lägenhet, skulle vara så skönt och speciellt hur roligt som helst att få inreda helt i sin egna stil och sådär. Jag bara längtar. Dock är det endel nackdelar med att göra det, man binder ju upp sig sjukt mycket speciellt när jag känner att jag verkligen vill åka iväg som aupair i 6månader-1år samt ut och bara resa, se världen. Dessa saker tror jag inte blir av om man skaffar sig en lägenhet som nästan hela lönen går åt till, okej inte hela. Men man vill ju kunna leva och kunna handla det man vill ha. Det kan jag ju göra nu när jag har ett heltidsjobb och bor hemma, samtidigt som jag kan lägga undan pengar till alla saker jag vill göra. Så det är ju perfekt, egentligen.. Såja, jag blir nog hemma ett tag till ska ni se! Dock borde jag skaffa mig en hobby.. Hm eller fan vet jag, men något att göra så man har saker att se fram emot och ha saker som man tycker är kul att göra så kankse tiden snabbar på lite mer till sommaren.. Åh sommar<3


Kommentarer
Postat av: Bella

Vad sjukt, jag har exakt dessa känslor med! Vill verkligen ut härifån och in till någon mysig lägenhet som får kosta vad den kostar! Saknar dig Mickis <3

2009-01-13 @ 11:19:35
URL: http://bellaborgencrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0