God....Natt?

För vissa kankse där är godnatt nu, (Skulle varit för mig också om jag stannat i stan som tänkt.) men själv har jag redan sovit många timmar. Vaknade dock upp av en hostatack och kan inte sommna om, så nu slog jag på en film och tänkte ligga och kika på den.. Klockan 03.55, hum..

Var ju på bio med mamma och Madde, såg Australia, jag säger bara åheeerreguuuud vad bra den var :D Något utav det bästa jag sett på länge. Dock ingen killfilm alls måste jag säga, så dra inte med era karlar på den, gå istället ut med tjejerna eller mamma! Rekomenderar den starkt, den hade allt; Kärlek, humor, riktigt sorliga stunder och sen så var som ju i Australien (Noshit?!) och jag har alltid velat åka dit. Så nu när jag satt där och såg hur sjukt fint/coolt/annorlunda det är där så insåg jag att jag har inget annat val än att åka dit någon gång. Jag har alltid sagt att jag skulle vilja åka som Aupair, MEN nu har jag nog ändrat mig. Hur coolt vore det inte att jobba på en farm? Helt otippat, jagmenar jag på en ranch? Men fy tusan vilken upplevelse! Så dags att börja lägga undan mer pengar av lönen, sen far jag :D (Kankse om ett år eller så.. Haha)

 




Anyway, blev mat och vin på Hellas sen, supermysigt! När klockan närmade sig åtta kom även Malin Björk och slöt sig till vårat lilla sällskap. När mor och syster bestämt sig för att åka hem så for vi vidare till väster där Malins brorsa och massa kompisar satt och förkrökte. (Tror dock inte att de kom längre än så på hela kvällen, men som man alltid säger är ju tiden innan krogen alltid roligast!) Hade jättetrevligt och sådära, dock kännde jag hur förkylningen slog till ordentligt och bestämde mig för att åka hem runt 11, istället för 2. Hur tråkigt som helst, men ibland måste man välja det mer tråkiga valet! Så bums i säng när jag kom hem och slocknade som en liten bebis.

Är dock ganska pigg just nu, kankse märks? Men ska ligga och kolla på Hairspray nu, nördig som jag är! ;) Blir en väldigt lugn dag i morgon, kanke en tripp till Ikea om det tillåts av bossen i huset!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Danne

Vi kom längre =)

Jag som ville se den, menar du att jag ska ge upp innan jag har sett den?? :S

2009-01-04 @ 06:14:49
URL: http://pontusyo.blogg.se/
Postat av: Michaela

Aha,vart hamnade ni då?

Filmen är ganska händelselös i 2h. (kärlek och inte så mycket mer, precis som jag vill ha det.^^)Så resterande timman börjar filmen komma igång.

Men se den du.. Kankse gillar du den=)

2009-01-04 @ 13:28:58
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/
Postat av: Tove

Det var verkligen bästa filmen på länge. När hon skulle sjunga för honom. så himla skojsigt

2009-01-06 @ 14:31:36
Postat av: Alina

måste se australia! eller...ladda ner:)

2009-01-06 @ 14:36:11
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0