Godmorgon!

Nu har jag kommit in i en period då jag drömmer mardrömmar varje natt. Som i morse när jag vaknade förstog jag inte varför jag hade en sånn konstig och obehaglig känsla i magen och var illa till mods, några minuter senare spelades hela mardrömmen upp i mitt huvud och då förstod jag. =P

Det var så att jag var här hemma i vintrosa i mitt hus med 2 kompisar (kommer inte ihåg vilka) sedan var det en man som var efter oss, hans mål var såklart att döda. Han fick tag i båda mina vänner snabbt och sedan började jakten. Jag hatar sånna jaga-döda-drömmar. Baaa!!




Dags att gå ut till brevlådan och kolla om mina h&m grejer är på ingång,hoppas!!
Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0