Godmorgon sötnosar!

Inatt har varit en jobbig natt, 2 okända män har hela tiden försökt ta kål på mig. Visst är det otäckt att drömma att folk ska döda en? Kommer ihåg att jag blev jagad i en sjuukt stor byggnad som delvis var ett psykhem och även en byggplats. Inte världens roligaste ställe att springa runt på kan jag lova! Som tur var räddade min väckarklocka mig. ;)

Är mycket piggare idag, dock har jag lite ont under mitt ena öga men har nyss proppat i mig alvedon och något konstigt naturmedel som tydligen är bra så det ska nog inte vara några problem. & snacket igår om ögonfluss var nog inte till överdrift eftersom att ögonen mår såpass mycket bättre idag. ;) 

Så nu ska jag kliva upp ur sängen, ta en dusch, fixa iordning mig för att sedan ta bussen in till stan och träffa upp syrran för lite shopping. Därefter kommer mamma upp (runt 2) så ska vi gå på bio, vi kör en tidig så man kan gå ut och käka och dricka vin efter. Kommer bli supermysigt!

Ha en superlördag mina vänner!

Här har ni min älskade tv!


Dock gör den sig inte rättvisa såhär på bild, mycket finare i verkligheten måste jag allt säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0