Fredagsmys!

Det blir som sagt en lugn kväll framför tv:n med Malin Björk, hon kommer komma glidandes i bilen och det kommer få mig att känna mig väldigt dålig. Men då kankse jag kan börja bli lite taggad på att ta mitt egna körkort, eller ja att börja. Det som känns svintråkigt är ju själva teorin.. Sen kan jag ju inte direkt säga att jag är supersugen på att köra, men när snön försvinner måste jag ta tag i mig själv och börja köra. Hoppas att jag är mer taggad då än nu. =P

Här kommer några fler gamla godingar!

Jag & Maria i ettan tror jag.. =)


Detta är en bild som var överallt i min bilddagbok. =P
Vilken hunk!


Klassen var med på nattinnebandyn,utklädnad var ett måste!


Vi erövrade också Conventums scen som lejon! -06


-07
Bingolottospelande blev det!
Dock tog vi inte hem hästenssängen, kankse för att den inte fanns?


-07
Detta var faktiskt en riktigt rolig förfest hemma hos fröken Moa!
(som inte är med på bilden.)


-07
Mer fest, hos björkarna.
 Hey fjollor :D


Den stora kärleken 07. Haha,puss!




Nejni, nu orkar jag inte lägga upp fler bilder.. Men vad kul det är att gå igenom och kika vad man har haft för sig under åren! :D Haha, det är så mycket minnen som kommer fram. :)



Kommentarer
Postat av: björkis

Ojoj, haha de där minns man ju nästan;)

2009-01-16 @ 18:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0