Bort!

Nu har jag slängt alla mina jeanskjolar tycker det är riktigt fult faktiskt, haha! Gillar kjolar som är höga i midjan, men annars usch. Det är något jag aldrig skulle ta på mig. (Just nu i alla fall;)) Men har faktiskt aldrig gillat vanliga fula jenaskjolar! :D Blääää..


Och så vill ja bara säga att H&Msakerna änrligen har kommit, är helt överlycklig! Det mesta passade, en kläning som var lite sisådär kankse, men får se! Woho..


Nu sitter jag och äter min lunch.. Dricker kankse man säger, herbalife med kaffesmak, det funkar faktiskt. Dock fanns det bara en portion med den smaken sen är det fruktsmak som smakar skit, men det slinker säkert ner! ;)

SKa forstätta städa nu, har haft en alldeles för lång pause nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0