2009-01-21

Ännu en dag med feber, när ska det ta sluuuut? Ringde och pratade med Hagavårdcentral idag och de hade inte mycket att komma med mer än att jag ska käka klart min medicinkur samtidigt som jag ska proppa med mig alvedon och fortsätta med nässprayen, det hade jag endå tänkt att göra så tack för de visa orden? Hm.. Hon sa också att vila är bra medicin, det har man ju inte heller hört förut? Jaja, det är väl bästa att lyssna på läkaren. Baaaaaa....

Så vad har denna dag att erbjuda? Antagligen ingenting speciellt, som vanligt. Men har tänkt att tvätta lite, byta lakan i sängen, promenera och dricka kaffe. Det är väl det mesta jag orkar med för dagen.

Jag längtar så mycket till påsk, då vi åker utomlands, var allt för länge sen som jag låg på en strand vid havet och tog in så mycket sol som man kan. Senaste resan till värmen var Bulgarien med tjejerna förra sommaren, och det var en riktigt jäkla toppen resa! :D Helt sjukt roligt hade vi, missit! ♥ & denna resa kommer att bli minst lika bra känner jag på mig, om inte bättre? ;)


PUSSSSSSSSSSSSSSBABES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0