Slut på helgen dååårå..

Jahopp.. Så sitter man här och det är söndag, igen.. Baaaa..
Blev en trevlig kväll igår, blev mat på Jensens med tjejerna+Ola, myyyyys! Sedan gick vi vidare hem till honom men eftersom att mina kinder inte funkar som de ska så åkte jag hem till David med redan kvart i elva bussen.. Idag har vi gått långpromenad i det sköna men lite väl kalla vädret.. Hur skönt som helst(: Men nu sitter jag här hemma och tänkte få lite ordning på mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, kläder överallt.. Att jag aldrig kan hålla iordning på kläderna, baa... Dags att sätta igång för sen kommer D och då ska det vara skinande rent! (;

Jag från sånn lust att köpa flyttahemifrån saker, även fast det inte är dags än på ett tag så är det så roligt! Grytor och sånt är väl ingen höjdare mer glas, bäddsätt, hyllor, ljusgrejer, säng, tvbänk, jaaaa allt sånt där roligt!! Men jag har bestämt mig för att börja hålla lite hådare i mina pengar, sluta handla på nätet (och även i äffärerna såklart.....) Det är ju trotts allt bara 2 månader kvar tills jag åker en vecka till Teneriffa!! Efter det så ska det sparas till en Thailandsresa, så det gäller att hålla hårt i både jobb och pengar(:

Nu ska jag skruva upp min ljus...öhhh, ljushållare?, whatever.. på väggen, den är så snygg! Puuuuuuuus(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0