Skön start på veckan

Vaknade kvart över fem i morse och var pigg och gosade in mig hos David som låg brevid mig(: Man kan ju inte vakna på bättre sätt. Jobber har gått jättebra och snabbt, allt rullade på som det skulle och swiisschh så var dagen slut. Kan inte alla dagar vara så?

Ska plocka fram kläderna tills i morgon(vilket jag alltid gör kvällen innan man, eller iaf jag, sparar mycket tid på det) och sedan ta en varmvarm dusch.. Sen hoppas jag på sällskap av D och Pb kommer rulla hela kvällen på tv!

Imorgon klockan 15.30 Måste alla som läser detta hålla tummarna för mig att jag slipper spola mina bihålor igen, ska alltså tillbaka på återbesök på akuten.. Det ser inte ljust ut. :( Har inte mycket mer att berätta nu.. Ha en tevlig och skön kväll(: PuSSPÅER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0