Rubrik....

Torsdag: Jobbajobbajooobbaa.. Sedan blev det en sväng på stan med Mallan, fixade somsagt present till Majsan.. Sedan gjorde jag några egna riktiga fynd på en affär som jag inte kommer ihåg vad den heter (ligger vi Hells->Änglarum->vidare på den gatan) men det är en ny favorit! Dock är allt ganska dyrt men då hade de utförsäljning med helt sjuka priser. Fick i alla fall med mig 3par skor, en jacka och 2 väskor hem. Hallelujaaa!

Fredag: Jobbsomvanligt. Åkte hem och tog en superlång och varm dusch. Älskar förövrigt fredagar eftersom man har hela helgen framför sig. Lite senare kom älsklingen och det blir film/tv hela kvällen. Mysmysmys(:

Lördag: Idag ska jag åka in till stan med två bussen och möta upp Malin&Malin, ska hem till Sjögren och hjälpa henne med mat och tjosan för ikväll kommer tjejerna och ska käka, förtära alkohol och sedan utgång förmodligen. Kommer bli hur kul som helst, dock kommer jag ta det ganskaväldigt lugnt ikväll med allt ståhejj, men man kan ju ha kul endå, right?

Dags att pallra sig upp ur sängen och duscha,sen om jag hinner ska jag över till David. Hörs kankse senare babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0