Redan onsdag!

Tänk vad veckorna går fort, snart är ju även denna vecka slut. (Längtar tills tisdag då min man kommer hem... & onsdag när Majsan kommer tillbaka till kalla Sverige)

På jobbet idag fick jag ett oväntat sms av Mallan som ville åka till Marieberg, självklart sa jag ja! Hittade endel bra (jättejättesupernödvändiga) saker.. Blev 5par (snygga) trosor från H&M, skitcoola svarta aladin-byxor från Cubus, en paljettklänning från gGna med zebermönster på hela framsidan -svart rygg och en svart vanlg body. Jättesynd att lagerhouse inte öppnade förrens i morgon, har sett jordens snyggaste telefon som jag absolut ska köpa!! Ungeär sådär (påbilden..) ser den ut, dock inte Hello Kitty.  Hur cool är inte den? (:


Nu ska jag säga godnatt till David och sedan ligga och kolla lite på Efterlyst för att sedan sova, jag vill inte sova själv... Vill också säga att jag har haft en superbra dag idag, eller ja super kankse var att överdriva, men om man jämför med hur dagen såg ut går var nog denna fan så nära på super. Hoppas detta håller i sig (:

Ha en mysig kväll! Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0