Puss-sjukan

Var hos läkaren igår, tog massamassa prover och såntdära som jag kommer få svar på om en vecka. Innan jag har berätta för doktorn att min man kankse har körtelfeber så tog han upp saken, eftersom att jag har haft feber så länge.

Symptom(er..!!!!) :
* Feber
(noshit?)
* Förstorade mandlar
(men jag har ju inga sånna som kan bli förstorade..)
*Uttalad trötthet
(you know me, alltid trött haha)
*Magsmärtor
 (har nåra dagar haft så ont i magen på jobbet att jag inte kunnat stått upp)
*Ev. utslag om man påbörjar antibiotika mot fel sak.
 (Kommer ni ihåg när jag skrev att jag var helt prickig för ett tag sen?)


Ähh,vem vet.. Kankse bara hittar alla symptomer hos mig nu för att få svar på vad det kan vara.. Skulle vara väldigt typiskt mig. Vi får vänta och se tills nästa vecka dåårå..

Nu är pausen slut på Våra bästa år, seyou!


Kommentarer
Postat av: Mica

Stackare isåfall! sjukdom i 3 månader, ingen träning på 6 månader och du kommer smitta hela livet:P

2009-02-06 @ 15:39:02
URL: http://cutebutdeadly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0