PMS

Idag har jag haft en riktigt pmsdag,fytusan alltså.. Känslorna har verkligen spelat mig massa spratt då jag ena stunden är överlycklig och sekunden efter har gråten i halsen och skulle kunna börja böla på en gång. Mest har denna ledsna känsla suttit i min mage och hals, känner att den fortfarande sitter kvar och jag är inte riktigt glad men egentligen vet jag ju att jag inte har något speciellt att vara såhär ledsen för därför är det inget att bry sig om, utan bara trycka undan. Fan vad jobbigt det är att vara tjej ibland, minsta lilla sak blir till en mardröm..

Ikväll är det Andra avenyn och det ska absolut inte missas,längtar!! Nu ska jag och mina myskläder röra oss till badrumet, tänkte pigga upp mig med ett varmt bad och annsiktsmask, sedan även höra om mamma kan klippa mig!


 


De ljusrosa tofflorna fick jag av mamma kommer från England
och är hur sköna som helst! (: Badet nu, ha en mysig kväll,kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ser inte lite galen ut :P kanske lika bra o var ai lumpen, för min egen säkerhet^^

2009-02-25 @ 19:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0