Michaela i ett nötskal

Det dröjer säkert inte länge tills jag tappar bort mig själv.
(Idag hittades min plånbok i icas frysdisk, är det någon som är förvånad?)
Fan vad jag blir trött på mig själv ibland alltså..




Skön dag på jobbet idag, dock tar mina händer jättemycket stryk av att diska. (Just nu är Moa sjuk och det betyder att en annan person kommer in och tar kassan istället för mig vilket jag tycker är väldigt skönt just nu.. Skönt att vara lite alltiallo ibland) Anyway supertorr om händerna och har ont i dem som sjutton så när David kommer hit är det handmassage som gäller(: Hihi.

Igår var en trevlig kväll hemma hos mig med Malin, Anna, David, Jacob, Dogge, Filip och Fredrik(trorjag...) Haha. Jag och namn/annsikten är katastrof. Dock vääääldigt seg i morse eftersom att huvudet inte lades ner på kuddens förresnt ca halv1, så ikväll blir en tidig och skön kväll. :)


Andra avenyn ikväll, missainte!
Svt1 klockan 21.00-21.45
Dock vet inte David om det än..
Shhyyysh
;) Ha en toppenkväll!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0