Jag klagar endå!

Sa precis hejdå till min baby som åker tillbaka till Stockholm för att fortsätta med lumpenstuffs.. Jag borde ju egentligen inte klaga eftersom att han har varit hemma nu hela detta år, dvs snart två månader, men jag tänker klaga i alla fall för jag vill inte vara utan honom. Baaaa.. Men nu har han införskaffat sig en dator vilket är bradå vi kan prata mermermer!

Ligger på soffan i ungefär samma ställning som jag gjort hela dagen, tycker faktiskt lite synd om mig idag. Superont i magen som bara vi tjejer vet hur det är, lite bakis (självförvållat jagvet) och trött. Men ligger och kikar på älskade Smallville så lite humör har jag allt(:

Funderar på att ta en promenad för att piggna till lite sen ska jag även ta ett bad, börjar bli riktigt bra på att utnyttja mitt badkar dock är det mycket mysigare att ligga där i bubblorna med David.. Haha jag ska sluta vara så bitter(:


(En av favoritbilderna)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0