I'm soooo happy

Har nyss haft några mysiga timmar med D, alltid när jag har varit med honom har jag en varm och pirrande känsla i magen.. (Töntmickiskrypersaktamensäkertfram.) Så nu ligger jag här i min säng och mår som en prinsessa, om man bortser från min feber och min oro över morgondagens sjukhusbesök. Men kankse träffa jag på bästa Björken där?

Fick ganska nyss ett sms av Sjögren
"Mickis vill inte du gå på Tina Turner i Globen?I april:)??Hur mår du"
Haha, Malin och hennes idér :D Självklart sa jag ja och hoppas att konserten inte är när jag är utomlands, för det vore superkul att åka dit och kolla på henne! Sen skulle man kankse kunna sova där någonnatt eller två och göra Stockholm osäkert. Först gäller det att gå tag i biljetter... Men det ska säker lösa sig(:

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med en stor kopp te och se klart på Lipstick jungle, tycker faktiskt att det var ett helt okej program. Såklart inte i klass med varken Satc eller D-housewives. Ohjusdet, måste införskaffa mig säsong 4 av Dh, det är riktigt bra.. Sen så är det nog dags att låna nästa säsong av Smallville annars kommer jag börja se om denna säsong igen. Haha.. Älskar att se på serier, speciellt när man har boxar, några av de serier som jag fastnat i;

-Desperate Housewives
-Satc
-Oc
-Smallville
-Andra avenyn(ska kolla på avsnittet jag missade förra veckan nu, :D:D)
-Prison break
-Förhäxad
-Vänner
-Våra bästa år

Det är dem som jag gillar mest och följer, lite tönt varning. Men visst är det lätt att under en söndag fastna framför tv:n och plöja igenom minst 3skivor med 4avsnitt på varje? Det är ia väldigt vanligt i Michaela Klippels liv.

Pussbabes(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0