Happy valentine!

Var en tuff och lång dag igår må jag säga jobbade som sagt från 06.00-21.00ca,. Fick i varje fall sluta mycket tidigare än förväntat vilket uppskattades mycket. Träffade upp Malin och Emma precis vid universitetet och vi tog oss till en längehet där förfesten var i full gång, därefter blev det Kåren. Dock inte superkul eftersom att jag var så sjukt trött och blev ganska grinig där ett tag.. Menmen(: Blev hämtad av David runt halv 3 och sedan bar det hemåt till den varma sängen!

Nu ska jag göra mig iordning för en liten tipp på stan med Malin och Malin, myyyysss! Sedan ska jag träffa min bästa pojkvän för att spendera kvällen med honom. <3

Nu ska jag och min baksmälla försöka komma igång, haha.. Eftersom att jag inte drukigt mer än max ett glas vin på en kväll sen nyår så tror jag att det är därför jag känner mig så seg och att huvudet dundrar. Men det är smällar man får ta!

Ha en supertrevlig dag mina vänner!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0