GRATTIS HONEY

Ett stort grattis till Malin Sjögren som toppar åldern 20 idag, hoppas du haft en superdag(:


Ligger nu i sängen och kollar på Top model sedan är det dags för ett varmt bubbligt bad, hur skönt är inte det på en skala? Imorgon efter jobbet ska jag träffa den andra Malin för en sväng på stan, hoppas bara att jag orkar det för just nu är jag helt slut och har ont i hela kroppen.. Det måste vara tråkigt för er att läsa om min jäkla sjukdom som aldrig blir bra, men det är ett måste att skriva av sig och klaga över det annars tar jag ut det på någon mänsklig varelse istället (förmodligen min mor eller David) och då är det bättre att göra det här. Vi ska i alla fall kika lite på någon present till Malin som ska ha middag(tror jag det var) på lördag kväll,  bäst att vara ute i tid!

Nu ska jag ta en alvedon och dricka mitt te till den sista halvtimmer av T-M,pussss


(Är så sugen på nästa säsong av Smallville.. Snart.. Andreas..? .. :)
Haha!)


Kommentarer
Postat av: andy

såklart(o:

2009-02-07 @ 17:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0