Äpplet faller inte långt från trädet

Haha det är verkligen så jävla sant.

Mamma var nere på Vintrosas ica affär idag och handlade och när hon skulle betala så började kassörskan att prata med henne om mig, om när jag glömde min plånbok där i måndags. Efter att mamma klämmt ur sig att hon var precis likadan när hon var liten så åker hon hem.. Efter ett tag ringer telefonen (ja ni tror rätt) och det är från Ica. -Ja hej igen,.. Du har glömt din plånbok här......"

Haha jag kan verkligen tänka mig hur de skrattade åt oss, dröjer ett tag innan jag vågar visa mig där igen. ;) Anyway, sådan mor sådan dotter! ♥

Kommentarer
Postat av: David

HHAHAH jag döööör! ni är för vimsiga^^

2009-02-19 @ 20:41:06
Postat av: Michaela

Haha,jag dog också när hon berättade det!

2009-02-19 @ 20:49:04
URL: http://michaelaklippel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0