090212

Baaa.. Vilken vecka jag har haft! Har varit stört mycket på jobbet varje dag, kan folk sluta äta? Ibland känner man faktiskt så.. De mesta dagarna har jag haft manligt besök på kvällarna eller somnat tidigt därav har jag inte varit så aktiv här, men desto roligare när jag väl skriver?! (;

Har nyss kommit upp ur baskaret där jag har spenderat den senaste timman med den nya Cosmopolitan som kom idag, woho! Man blir så avslappnad när man ligger där och har tänkt ljus så nu är jag jättetrött vilket är bra eftersom jag vill somna tidigt ikväll, för udag fick jag veta att jag både börjar tidigar och slutar senare. Det betyder att jag börjar 06,30 och slutar ca 23.00 =16,5h lång dag, pengarna/komptiden kommer få mig att gå. Så helgen blir också kortare....

I förrgår var jag på stan med Majsan, vi köpte oss ett par riktigt snygga (och billiga!!!!) skor från H&M;




(Det är de mörka vi har, fast de är mycket snyggare i verkligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0