So this is christmas

Skulle ju somsagt till willys och storhandla, mat alltså. Så blev det icke. Tog mig en sväng förbi Blomster landet istället och köpte mig en plastjulgran, vet att det är lite (mycket) finare med en riktig men jag kommer bli tokig på allt barr som kommer ligga på golvet så det fick fan bli en plastis. ;) Köpte ljusslinga, stjärna och lite mer småkraffs men glömde dock glittret. Min gran kommer vara vit. Endast vita saker i granen, kommer bli så fint! Såg en jättejättejättejättefin liten julren som jag vill ha ståendes brevid/under granen, dock ganska dyr så den får vänta lite tills jag köpt klart alla julklappar!

Ska pynta nu och lyssna på Peter Jöbacks julskiva. (& Higher) Haha!


Kram på er :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

du var så söt när du öppnade dörren idag;) superpillumarisk över din gran:D <3 men du måste ju släppa till lite när det gäller o få klämma på paket!!!

2009-12-14 @ 22:12:53
Postat av: jjohanniii

du skickade aldrig något sms ! =p

2009-12-22 @ 01:28:36
URL: http://jjohanniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0