Luftslottet som sprängdes

Det blev söndagsbiomys på eftermiddagen med David och Majsan! Vi såg somsagt Luftslottet som sprängdes, den var verkligen skitbra. Trotts att den var 2h och 30 minuter så blev den inte långtråkigt eller så! Jag skulle nog säga att ettan var bäst, tvåan halvbra och trean jättejättejättebra! 1,3,2 liksom. ;)


Hade en jätterolig kväll igår med Majsan, Malin, Maria och Moa. Började hemma hos mig med vin, drinkar och musik och fortsatte kvällen på Strömpis. Helt klart en lyckad kväll. Fick även sällskap av Majsan och Maria i
sängen inatt! ;D


David följde med mig hem efter bion, jag älskar dig så.... ♥



Godnatt,hörs i morgon babes! :)

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0