London here we come!

Det är så det ligger till, ikväll bär det av till London!!! Ska bli så jävla kul!!!!! Det är så att Janne (mammas man) fyller 50 så han och mamma åkte dit igår och ikväll kommer Erik, Johanna, jag, David, Madde och hennes england och överraskar lite. Så kommer vi hela stora familjen spendera helgen i London, möjligheternas stad! ;) Har kollat upp endel shoppingställen, marknader, osv. Det kommer bli såååå kul och mysigt! :) Måste packa lite nu!!!!!!!

(Får ALLTID sån jäkla resfeber så fort jag ska åka någonstans, svinjobbigt! Mår illa och blir skakig, haha vilken tönt;))


Så ja, vi hörs på måndag igen! :D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D




HAVE A FUUUCKING GOOOOD ONE! (det ska jag ha!)

;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://kenthae.blogg.se/2009/december/borjar-min-nya-blogg-med-en-tavling.html#comment



tävla om en splitter ny mobiltelefon i min nystartade blogg, än så länge ingen med och tävlar

2009-12-08 @ 17:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0