Inredningsboden.se -Julshopping på G hos mig! :)

Jag tänkte faktiskt göra lite reklam för min mamma och hennes mans inredningshemsida Inredningsboden. Det finns allt från handdukar, glas, smycken, julsaker, ljuslyktor, massageoljor, lampor, möbler, shabby chic-inspererande saker, barnleksaker och massa mer. Finns perfekta saker att ge bort i julklapp men även saker till dig själv.

Jag själv är ganska bra på att köpa julklappar till mig själv i förtid, det har jag gjort även nu. Sen så bor jag ju inte hemma hos dem nu så jag får göra som alla andra -skicka in en beställning och betala snällt! :D




Saker som jag vill ha/har/har beställt eller fina julklappar:


En romantisk liten ljuskrona. Kommer passa perfekt i min lägenhet!
175:- istället för 229:-


Presentlåda Tant Brun
"En underbar trälåda som innehåller:
*En flaska Farmor Hildurs iste,
*En påse Farmor Hildurs rabarberte 
*En burk glass-sås RabarberLakrits."
110:- iställer för 159:-

Själv tycker jag det är en jättefin julklapp till mormor eller farmor,
lite roligare en de traditionella scarfen eller boken. :)

Smidesljusstake Rustik
"Läcker smidesljusstake för fyra ljus."
385:-
Den här har jag beställt till mitt vardagsrumsfönster!
Kommer passa perfekt eftersom att jag har så djupa fönster.
Och den kommer matcha min:

Smidesljusstake vägg
"Läcker smidesljustake som ska hängas på vägg.
Storlek. ca 35x60 cm"

(Den här bilden ger inte rättvisa,
den är mycket mörkare och skitsnygg på min vägg)

485:-



Isbjörnen PoalluIsbjörnen Poallu
"Mysdjur, kudde & filt i allt och ett!
Zoobies är ett nytänkande 3-i-1
med både kramdjur, kudde & filt i en och samma produkt!
Knäpp upp kardborrebanden för att förvandla djuret till en kudde,
öppna dragkedjan för att ta fram filten (som även är löstagbar för tvätt)."
Finns även andra djur, men detta är min favorit!

Eftersom att jag själv varit och klämt på djuren så måste jag tillägga att de är i det mjukaste material ni kan tänka er! Så om du har ett syskon, barn eller kusin som tillhör den yngre ligan så är det här en jättemysig (och användbar!) julklapp.
350:- istället för 395:-


Italiensk handgjord Bordslampa
(Så JÄKLA snygg lampa, skulle också passa perfekt hos mig,
finns bara en kvar och jag vill ha den (vet inte varför jag lägger ut den här då.)
 men plånboken säger nej just nu.

"En vacker bordslampa i svart modern design.
Lampan är handtillverkad i Italien.
Den gråaaktiga lampskärmen är handsydd.
 Har en oval form med en diameter på 34 cm."

910:- istället för 1295:-



* "En söt liten aromlampa för värmeljus och vaxsmältare eller doftolja.
Storlek höjd 9 cm och diameter 7,5"
Finns även i svart

*"Doftar förödande förförande gott! Som en underbar vårnatt i Maj.
Beroendeframkallande"

Aromlampa: 39:- /st
Vaxsmältare: 20:-/st

Har den vita aromlampan brinnande just nu med lukten tranbär.
Dock skulle jag aldrig gissa att det var tranbärslukt, mer söt godis. :)
Supermysigt!

Servetter med snapsvisor
"Den ultimata servetten med kända snapsvisor som tryck.
Ett måste på alla trevliga tillställningar.
Storlek 33x33 cm."

Haha avslutar med dessa servetter, vist är dom sköna?!
Endast 25:-


Näni, det här blev ett långt inlägg med mycket text och mycket fina saker. Men det är bara ett LITET utbud av vad som finns, så jag tycker allt att ni ska gå in på Inreningsbodens hemsida (<- Klicka) och kika om ni hittar något som passar er eller några bra julklappar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0