Idol i Globen - Vilket drag!

Jajävlar alltså, världens bästa 20års present -Att gå på idolfinalen i Globen. Vilken karl jag har?!! (jagmenar, han är ju verkligen inte ett stort fan av Idol har man ju fått uppleva varje fredag) Det var verkligen skitbra som jag skrev förut, kände hur jag blev som en av de 14åringarna som blev helt tills sig när Erik sjöng och speciellt när han vann. Flög upp ur stolen (som alla andra) och skrek som en liten fjortis när han vann, men jävlar så glad! :D Det är nästan så att David tillåter mig att ha en liten små crush på honom! ;) Men vem har inte det?! Tycker absolut att rätt person vann. Ellerhur!? (Till alla utom Mallan som hejade på Calle!!!) ;)



ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH,det var så bra!!!!!!!!!


& bra platser hade vi! :) Satt så vi såg jurryn, green room, en storbildsskärm och såklart scenen -lite snätt bakifrån. Det var prefekt! Å,igen!:)


Nu ska jag hoppa in i duschen, har sovit sen jag skrev förra inlägget helt sjukt trött alltså. Ikväll kommer Malin,Malin,Maria & Moa över på lite drinkar. Tar det nog ganska lugnt eftersom att jag kännt mig så krasslig idag, igen, bu. Ska bli trevligt med lite folk här. Dock stökigt som fan... Måste städa ocksåå... Bläääääääää




So hold my hand and never let me go
Take a leap of faith into the unknown ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0