Hello lovers!

I förra veckan skickade (framkallade) jag efter en MAAAAAASSA kort på nätet som sedan levereras med posten, och det är just vad som hände idag. De kom hem! Fick 88 kort för 95:- porto och allt, skitbilligt ju! Så nu hade jag tänkt att skicka in fler kort, det är ju sååå kul att ha bilderna i ett album eller i ramar. Det är mitt nästa projekt!

Fan för måndagar, ellerhur?!


Imorgon blir det käk med jobbet på Lilla Örebro, har aldrig käkat där förut men antar att oxfilén är toppen! ;) Lite veckomys brukar få veckan att gå lite snabbare. Sen är det ju så att man snart måste köpa klart alla julklappar, jag har köpt två än så länge. Lyckat!


Är det bara jag och Majsan som är nördiga och tänker köpa Eriks skiva när den kommer ut? (DEN 21:A!!!!!!!)  Haha............... ;)



Ska gå till Willys och storhandla nu, roligt väärre! Hörs senare. :)

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0