9:e december

(Är verkligen värdelös på rubriker....)


Skön dag på jobbet idag om man jämför med igår som var världens kaosdag, så det satt fint med en lugnare dag idag. Efter jobbet skenade jag iväg till stan och mötte upp Majsan! Blev julshoppingdagen idag istället, blev en julklapp till pappsen och en till David. Resten av allt jag köpte var till mig själv ;) Lyckas alltid!

Så imorgon ska jag istället mysa med min baby, man måste ju ta vara på tiden nu när han fortfarande är hemma...♥ Tänkte städa upp i lägenheten först innan han kommer sedan laga mat tillsammans och bara mysa! Mysa är bäst, ellerhur?!


Klockan bara swishar iväg och det är faktiskt dags för mig att sova! Det blir inte så mycket bloggande såhär i veckan när man har fullt upp med annat efter jobbet. (Måstemåstemåste ringa bildskoleläraren och boka in fler tider, detta håller inte!!!)

Blev inga Londonbilder igår heller, men det kommer.. Tålamod...=)





Drog med mig :


Fast min var benvit med guld på axlar och ut på ryggen.


En svart kortare kavaj från Kappahl (tro det eller ej) med lite puffade axlar, så j*vla snygg!!! Hade rabatt på den så den blev billig, 270:- (Finns dock ingen bild att hämta från nätet och orkar inte knäppa kort;))


Svart vanlig tröja med paljetter på axlarna.
(Den är inte så lång som den ser ut att vara)



Nu ska jag kolla klart på 12:e avsnittet av Paradise Hotel och sedan sova och drömma om min fina pojkvän som jag älskar så! Sov gott allihopa :)

X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0