8:e december

Jävlar vad tiden går fort!

Hursomhelst, kom hem från London i söndags. Det kommer massa bilder lite senare när kameramänniskorna skickar över bilderna. (Jag måste verkligen skaffa mig en egen kamera snart) Jobbade och slet igår sedan blev det julbak med Moa, blev supergoda lussebullar och ett grymt (?) pepparkakshus som står i köksfönstret.

Idag har jag haft Mallan och Majsan på besök, fikat och bubblat. Som vanligt. :) Och styrt upp helgen i tid, som vanligt ;)

Nu mot jul händer det ganska mycket i veckan, och helgerna framöver, för min del (för en gångsskull) :

-Onsdag: Jobb, mys med babyy
-Torsdag: Jobb, Börja julhandlingen
-Fredag: Jobb, sluta tidigare, Idolfinalen i globen med David. (!!!!)
Sova hos Maria<3 och sedan åka hem med henne till Ö på lördag morgon.
-Lördag: Julbord med David & hans släkt, fest på kvällen
-Söndag: -

Fredag 18/12: Magnus Betner med Majsan&Mallan, middag (Madde kommer hem!!)
Lördag 19/12: Julbord/fest hos mig med massa folk

Sen är det fan jul och nyår!

Hursomhelst har jag mycket roligt att se fram emot! :)


Nu ska jag försöka få tag i min kära syster och hoppas att hon kan dra över bilderna från London så jag kankse kan slänga upp dem redan ikväll! ;) Den som väntar på något gott..... (Hatar det uttrycket)



Trivs bäst i min lägenhen, så jäkla skönt att ha ett eget space faktiskt. Fast det är såklart bäst när jag har min D här! Fast det jobbigaste och tråkigaste är att laga mat när man är själv. Annars tycker jag att det är ganska mysigt att laga mat tillsammans och äta den, annars ruttet.

HAVE A GOOD ONE! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0