1:a december

Hej på er!

Jäklar vad tiden går fort, det är liksom redan 1:a december = 23 dagar kvar till julafton därefter nyår. Kändes som att det nyss var sommar, sol och bad? Tiden har bara susat förbi och det känns som att man egentligen inte gjort något viktigt av tiden. Eller såklart, jag har flyttat hemifrån, jobbat på, börjat med körkort, umgåtts med min fina pojkvän, mina bästa vänner, haft kul. Så visst, spenderat tiden bra har jag gjort och tagit vara på den men endå kommer jag inte ifrån att det känns som att man borde ha gjort något mer.. Hm.. Värdefullt kankse? Typ skaffat ett fadderbarn som faktiskt förändrar ett barns/familjs-liv. Det tåls att tänka på.. Ellerhur?


Hursomhelst, idag har jag hållt mig i köket med Ullan hela dagen verkligen jätteskönt att komma bort från sina vanliga rutiner och lära sig nya saker. (Även om det kankse inte är någon brainträning så är det skönt att slippa kassaj*veln i några dagar) Hoppas på att det blir likasamma i morgon. :) 





Har rotat i alla kartonger och försökt skrammla ihop de få julsaker som jag äger, det är inte mycket kan jag säga. Det ser ut ungefär såhär;






Ja, det är ju inte speciellt mycket och inte jättefina tomtar kankse.
Haha, men upp ska dem i alla fall.
Det är ju trottsallt bara tomteperiod i någon månad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0