Typiskt som fan, men jag är inte bitter

Min två första jobbdagar - solen lyser starkare än någonsin. Tack för den.


Är tillbaka på jobbet och jag känner mig lika hemma där som i mitt egna hus, ett andra hem alltså. Har inte gjort något vettigt alls dessa två dagar, suttit och gjort iordning 500(av 1000) små startkit till de nya eleverna som börjar till hösten, gratis kaffe till er, yay! Sen har jag bara lullat om kring, tagit kassan ibland, smygit ut och suttit mig i solen tills någon hittat mig och tvingar in mig igen. Haha. Alltså en väldigt bra start på jobbet.

I helgen finner ni mig i Stockholm igen, denna gång med Malin och Malin!! Om det blir bra väder funderar vi på att sola & bada någonstans på dagen (annars blir det nog stan) sen på kvällen blir det Stockholm live igen, med ingen minde än Magnus Betnér!! Mfl. Sen blir det utgång för hela slanten skulle jag tro. Kvällen avslutas på vårat centrala * * * *niga hotell. Kommer bli riktigt kul.

Nu ska jag ut och springa, inte alls taggad. Inte för fem öre. Bö... 6km here l come!


Bilden är tagen från magnusbetner.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0