Tillbaka till de vanliga rutinerna igen!

Igår var jag nog inte riktigt i form, vet inte alls vad som tog åt mig och mitt humör där ett tag. Skönt att det gick över lika snabbt som det kom =)

Jävla mardröm inatt alltså, riktigt läskig var den. När jag vaknade upp fick jag tillochmed krypa ner under täcket hos David för att jag fortfarande var livrädd. Buuuu!! Det är faktiskt konstigt att man kan bli såå rädd av något som inte ens är på riktigt, alltså... Något påhittat som bara far runt i huvudet på än.. Läskigt är det iaf.

Och i morgon börjar jag jobba igen, känns riktigt skönt faktiskt. (Påminn mig om det i morgonbitti när klockan ringer 06,00) Nä, men det ska bli skönt att komma igång igen och få lön. Haha. That's so true! Ska lägga mig i ett skönt bad nu och bara slappa!


Bjuder på en bild på mig och söta Majsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0