Ny favoritkanal

Nu när jag är hemma och inte orkar göra så mycket mer än att röra lite på mig, ligga i sängen, gosa med David och kolla på tv så har jag hittat mig en ny favoritkanal. Har bytt från kändisk kanalen "E" till Tv4 fakta. Kollar på allt från naturkatastrofer till diagnos okännd osvosv. Nu börjar "Barn med sjätte sinne" som jag ska kolla på, frågan är varför VARFÖR jag utsätter mig för dessa program. Som igår kväll, när David låg och slumrade bakom mig i soffan så zappade över till tv4faka och så var det ett program om när ett plan lyfte och ett hop gäss flög in i motorerna så de var tvugna att nödlanda i Hudsonfloden, usch. Låg där och kände olusten och klumpen i magen växa mer och mer. Klickade av tv:n efter ett tag och gosade in mig hos min sovande pojkvän och kände mig trygg.


Varför är det så att man vill kolla på saker som gör en så jäkla rädd? Samma sak med skräckfilmer, älskar att kolla på dem men är så förbannat rädd. Varför vill man se det så? Är det bara jag som är sånn? Usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0