Nu är det fan dags!

Skrev för någon dags sen att jag skulle ta tag i mitt rum, ni som känner mig har nog redan räknat ut att det inte riktigt blev så. Men nu när det är så dåligt väder så är det faktiskt dags att sätta igång, med Smallville rullandes på min fina stora tv och ingen David som distraherar mig så ska nog mitt rum också kunna bli fint! Wish me some luck!

Jag är riktigt sugen på att åka till Ikea snart och se om de har någon fin byrå där jag kan ha mina underkläder i. Den här skulle passa bra i mitt rum! Come to mama!


Ikea 1295

KULLEN Byrå med 5 lådor
Ikea 449
(Kankse lite mer prisvärd?!)


Nej nu ska jag dra mig neråt till mitt rum och göra underverk!
X

Kommentarer
Postat av: björken

Jag har ju den nedersta byrån, men fick köpa i västerås ju :P

2009-08-26 @ 16:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0