Mmhm..

Har ingen bra känsla i kroppen alls just nu, vill bara lägga mig i ett mörkt rum under täcket och inte kliva upp på några månader. Ingenting känns kul, inte ens att testa mina två par nya skor, jackan eller kläderna jag köpt idag.. Regnet öser ner. Jag måste gå ut med hunden snart eftersom jag är själv hemma.. Sa jag att regnet öser ner och att allt är tråkigt? Det är riktigt jävla jobbigt när man är på sånthär humör och man kan inte riktigt säga varför, jag har ingen aning om varför jag är så nere, ingen aning alls.. Och man kan inte skylla på någon annan eller vara arg på någon, för det är ingen som har gjort mig något.. Öhh.. Great! Är bara supernere och irriterad på allt..


Se upp för mig idag.. Baaaaaaaaaaaaaaahhhhhh..


Återkommer när humöret är påväg uppåt.

 

BAAA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är turkiet bilderna??

2009-08-29 @ 19:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0