Måndag

Äntligen är värsta dagen på veckan avklarad och det gick galant trotts 38graders feber. Mår mycket bättre nu ikväll och väntar på att David ska komma hit, hostar dock massor. Men det är ju (som vanligt) David som smittat mig med någon utav hans konstiga sjukdommar, smällar man får ta :D

Stockholm i helgen var hur bra som helst! Kommer upp lite bilder i morgon eller någon annan dag i veckan.. (åkte den nya karusellen och jag kommer aldrig sätta mig i den igen =( |

Klämde mitt lillfinger regääält idag, gjorde så ont så jag höll på att svimma, SVIMMA! Är rena turen att fingret sitter kvar där det ska. Eller nu överdrev jag nog lite. ... Men det gjorde riktigt jävla ont.

2 and 1/2 män NUUUUUU!

tjabba
X

( har shoppat med mig saker från huvudstaden också, på rean -skitnöjd! )

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag lyser grönt av mina sjukdomar!

2009-08-11 @ 22:32:24
Postat av: Michaela

dig vill man då inte träffa!

2009-08-15 @ 11:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0