Godnatt?

Har sovit ett bra tag nu så börjar piggna till lite såhär på kvällen.. Vaknade upp av den jäkla musiken som spelas här i närheten. Det har varit vintrosa vm idag, fotboll, och sen på kvällen har de flesta gatorna gårdsfester. Iaf våran gata. Ett jäkla partajjj! Spelar högre musik än vad vi brukar göra... De ska väl också ha kul någon gång antar jag ;) Dock hade jag gärna velat varit lite piggare så jag kunde sätta mig där ute med dem och äta mina kräftor som köptes hem till mig idag. Tråkigt något vet jag ju att jag inte kan få någon hjälp av mamma eller Janne att skala dem så det skulle nog vara hyffsat kört iaf..

Ska nog fortsätta att kolla igenom de Beckfilmerna vi har, såg nyss klart spår i mörker, jäkla bra film. Next one now.


Att man är rastlös måste väl innebära att man är på bättringsväg va?

X

Kommentarer
Postat av: Anonym

slutat blogga?

2009-08-22 @ 12:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0